جلسه دوم وبینار آموزشی راهکارهای کاهش ضایعات گندم در مرحله برداشت برگزار شد جدید
جلسه دوم وبینار آموزشی «راهکارهای کاهش ضایعات گندم در مرحله برداشت» باهدف ارتقای دانش فنی کارشناسان و بهرهبرداران و کاهش هدررفت محصول در زمان برداشت برگزار شد. در این دوره، عوامل فنی و مدیریتی مؤثر بر کاهش افت کمباینی و افزایش بهرهوری برداشت مورد بررسی قرار گرفت.
ادامه مطلب