برگزاری کارگاه آموزشی برندینگ در موسسه رازی با هدف تقویت جایگاه برند سازمانی

۰۶ آبان ۱۴۰۴ | ۰۹:۰۴ کد : ۴۸۲۷ اخبار موسسات
تعداد بازدید:۴۰
در راستای ارتقای دانش مدیران و صیانت از برند تاریخی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، کارگاه آموزشی برندینگ با حضور مدیران موسسه و تدریس دکتر افشین گلستان، استاد برجسته حوزه برند و بازاریابی، برگزار شد.
برگزاری کارگاه آموزشی برندینگ در موسسه رازی با هدف تقویت جایگاه برند سازمانی

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، سهیلا مرادی بیدهندی از برگزاری کارگاه آموزشی «برند و برندینگ» ویژه مدیران مؤسسه خبر داد واظهار کرد: موسسه رازی که به‌تازگی وارد دومین قرن فعالیت خود شده، وظیفه دارد در مسیر حفظ و ارتقای ارزشمندترین میراث خود یعنی برند رازی، گام‌های مؤثری بردارد.

معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی با اشاره به رقابتی‌تر شدن بازار کالا و خدمات افزود: غفلت از مقوله برند می‌تواند آسیب‌های جدی به هر سازمان وارد کند، از این‌رو مدیریت ارشد مؤسسه تصمیم گرفت با برگزاری این دوره آموزشی، دانش و آگاهی مدیران را در زمینه برندینگ به‌روز کند.

وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه که با تدریس دکتر افشین گلستان، استاد برجسته حوزه برندینگ و مارکتینگ برگزار شد، مفاهیم پایه برند و برندینگ، ابزارهای مدرن بازاریابی، مدل‌های بازارسازی و اهمیت هویت بصری برند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مرادی اضافه کرد: همچنین در این کارگاه بر لزوم ارتباط مداوم با مشتریان و نقش تعامل با آنان در حفظ و تقویت برند تأکید شد.

وی ضمن ابراز رضایت از استقبال شرکت‌کنندگان تصریح کرد: این دوره به‌صورت تعاملی برگزار شد و نتایج نظرسنجی‌ها نشان داد برگزاری چنین کارگاه‌هایی می‌تواند نقشی مؤثر در ارتقای جایگاه برند مؤسسه رازی در نگاه مشتریان داشته باشد.

کلیدواژه‌ها: موسسه رازی برندینگ درس هویت تبلیغات

آخرین ویرایش۰۶ آبان ۱۴۰۴

اخبار مرتبط