در سال ۱۴۰۳، مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی با هدف سنجش کیفیت خدمات الکترونیک و افزایش رضایتمندی ذینفعان، اقدام به برگزاری نظرسنجی جامع آنلاین از کاربران سامانه‌های تحت پوشش خود نمود. این نظرسنجی که در بستر پلتفرم‌های اختصاصی سازمان (از جمله سامانه امور فناوری کشاورزی، سامانه انتشارات کشاورزی ، سامانه شناسایی برگزیدگان بخش کشاورزی و ...) اجرا شد، شرکت‌کنندگان محترم با ارزیابی ۱۲ شاخص کلیدی نظیر «سهولت دسترسی به خدمات»، «سرعت پاسخگویی سامانه»، «رعایت محرمانگی اطلاعات» و «عملکرد فنی پلتفرم‌ها»، نظرات خود را در قالب گزینه‌های «عالی»، «خوب»، «متوسط» ، «ضعیف» و «خیلی ضعیف»ارائه نمودند.

گزارش حاضر که توسط مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی تهیه شده است، نه تنها بازتابی از سطح رضایت کاربران است، بلکه به عنوان پیشران اصلی برنامه‌ریزی‌های آتی این سازمان برای توسعه زیرساخت‌های دیجیتال، بهینه‌سازی سامانه‌ها و افزایش تعامل با جامعه هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فایل نظر سنجی خدمات هوشمند

6.1.15.0
گروه دورانV6.1.15.0