• ساعت : ۱۰:۳۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 107
با حضور تهیه کنندگان برنامه تلویزیونی:
سومین نشست دفتر شبكه دانش و رسانه‌های ترویجی
سومین نشست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی با تهیه‌کنندگان برنامه تلویزیونی با رویکرد تهیه و تولید برنامه مستند تلویزیونی آموزشی و ترویجی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این نشست علی میرزایی سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های کشاورزی با اشاره به ضرورت طرح امنیت غذایی به عنوان مهم‌ترین مأموریت وزارت جهاد کشاورزی، به اهمیت تولید برنامه‌های مستندآموزشی ترویجی کشاورزی به عنوان یکی از برنامه‌های کلیدی دفتر تأکید کرد.

علی‌میرزایی افزود: باتوجه به امکان قانونی برای تولید و پخش برنامه آموزشی ترویجی به منظور شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و نمایاندن روش‌های نوین کشت و تولید به جامعه تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی در کشور، بایستی اعتبار تعیین‌شده برای این بخش را درنظرگرفت.

در ادامه جلسه فکری، تهیه‌کننده مستند برنامه تلویزیونی ضمن اشاره به طرح تولید و مباحث مالی به نحوه تولید برنامه، تعداد تولید و چگونگی سازوکار حمایتی تولید صد برنامه برتر به منظور تسهیل روند کار پرداخت.

در پایان این نشست مصوب شد؛ تهیه‌کننده طرح‌نامه پژوهشی خود را ظرف مدت یک هفته ارائه کند، همچنین تاکید شد؛ دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی نسبت به معرفی شرکت‌های تولیدکننده شاخص اقدام کند.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور علی میرزایی، سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی؛ عظیمی، معاون دفتر؛ فکری، تهیه‌کننده برنامه مستند تلویزیونی؛ محمدی، کارگردان؛ ساروقی، سرپرست گروه رادیو و تلویزیونی؛ محمدی، سرپرست گروه پایش و ارزیابی تشکیل شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0