• ساعت : ۱۱:۰۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 154
به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی؛
مراسم خانواده و تكریم از بازنشستگان
مراسم خانواده و تکریم از بازنشستگان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی با حضور دکتر علوی رئیس مرکز، معاونین، روسای ادارات و سایر همکاران در سالن دانش برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی، مراسم خانواده و تکریم از بازنشستگان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی با حضور دکتر علوی رئیس مرکز، معاونین، روسای ادارات و سایر همکاران در سالن دانش برگزار شد.

در ابتدا علوی ضمن تبریک فرخنده روز ۲۵ ذی الحجه به تمامی بازنشستگان مرکز آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای آنها و خانواده های ایشان کردند.  

در این جلسه علوی گفت: امروزه بازنشستگان ما همان بزرگان خانواده های کشور عزیزمان هستند که بیش از ۳۰ سال از بهترین سال های عمرشان را با خدمت صادقانه در جهت اهداف و به کمال رسیدن کشور عزیزمان تلاش نمودند و امروز شاهد نتایج آن زحمات و پیشرفت های کشور در همه عرصه ها هستیم و آنرا مدیون این عزیزان می باشیم.بازنشستگی پایان کار نیست ، بازنشستگی شروع فصلی نو در زندگی است و انتقال تجربه به دیگران و الگو و الهام بخش بودن برای نسل های آینده کشور ، این روز فرصتی است تا به نقش و ارزش خانواده و بازنشستگان در رشد و تقویت جامعه توجه کنیم.

در ادامه جلسه دکتر بزرگمهر نماینده بازنشستگان  ضمن تبریک این ایام در خصوص شیوه نامه انتخاب نماینده کانون بازنشستگان و شرایط داوطلبین توضیحات لازم را ارائه کرد و نسبت به تکمیل فرم عضویت به کانون بازنشستگان تاکید داشت.

در ادامه از خدمات علمی و آموزشی آقای مهندس ایمانی محقق بخش منابع طبیعی که به افتخار بازنشستگی نائل شده بود با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است؛ در انتهای جلسه هر یک از بازنشستگان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان داشتند.

 

img_8328.jpg

img_8336.jpg

img_8344.jpg

img_8364.jpg

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0