• ساعت : ۱۳:۱۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۰ 
  • تعداد بازدید : 143
فراخوان عضویت در كانون بسیج اساتید موسسه رازی به زودی منتشر می شود
مسئول کانون بسیج اساتید موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: عضویت چهره های سرآمد موسسه با کارنامه ای ارزشمند در مسائل مختلف علمی و فرهنگی موجب ارتقای کیفی فعالیت های این کانون شده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، محمد اسلام پناه در خصوص فعالیت های بسیج اساتید موسسه رازی گفت: امسال با به روزرسانی اعضا، 100 نفر به عضویت بسیج اساتید موسسه درآمده اند که بیشتر این افراد از اعضای هیئت علمی و تعدادی از اعضا نیز محققان و افراد دارای تحصیلات با مدرک کارشناسی ارشد یا بالاتر هستند.
وی افزود: فعالیت های بسیج اساتید علاوه بر برنامه های ابلاغی سازمان بسیج اساتید کشوری که با همکاری و همراهی اعضای هیئت علمی و اقشار فرهیخته موسسه به اجرا درمی آید، در شورای فرهنگی موسسه نیز متناسب با وظایف، بسیج اساتید برنامه هایی را عهده دار می شود.
مسئول کانون بسیج اساتید موسسه رازی، اجرای همایش بصیرتی- فرهنگی خانواده را از برنامه های شاخص این کانون نام برد و اضافه کرد: این برنامه با دعوت از اعضاء و خانواده های آن ها و با حضور سخنران و اجرای برنامه های فرهنگی و بصیرتی برگزار می شود که در پیشبرد اهداف بسیج اساتید تاثیری به سزا دارد.
اسلام پناه، تعامل و مشارکت مستمر با بسیج شهری برای اجرای برنامه های مختلف به صورت اختصاصی در مناسبت هایی مانند گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین، و انتشار بیانیه در خصوص مسائل روز ایران و جهان را از دیگر فعالیت های بسیج اساتید موسسه رازی عنوان کرد و افزود: برپایی کارگاه های تخصصی ویژه اعضای بسیج اساتید و برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت برای کارکنان موسسه با همکاری اداره آموزش نیز از فعالیت های بسیج اساتید موسسه است که به صورت فصلی و متناسب با مسائل روز و عناوین مصوب شده، برگزار می شود.
وی با اشاره به حضور اعضای هیئت علمی شاخص و برجسته در کانون بسیج اساتید موسسه رازی، یادآور شد: عضویت چهره های سرآمد هیئت علمی موسسه که دارای کارنامه ارزشمند در مسائل تولیدی، تحقیقاتی، انتشار مقاله و غیر هستند، موجب ارتقای کیفی فعالیت های این کانون شده است.
مسئول کانون بسیج اساتید موسسه رازی، از انتشار فراخوان جذب اعضای جدید این کانون، به زودی خبر داد و گفت: با توجه به لزوم بازجذب و معرفی هر چه بهتر کانون، در آینده ای نزدیک فراخوانی منتشر و از افراد واجد شرایط بر مبنای حکم کارگزینی که باید دست کم تحصیلات کارشناسی ارشد را داشته باشند، برای عضویت در کانون بسیج اساتید دعوت خواهد شد.
 برگزاری دوره های ورزشی با مربیگری عضو ورزشکار بسیج اساتید 

 اسلام پناه، اضافه کرد: در سایر موارد مانند برگزاری دوره های ورزشی در رشته های آمادگی جسمانی و دفاع شخصی نیز که در سطح مختلف برای همکاران آغاز شده، با مربیگری عضو فعال کانون بسیج اساتید و با تکیه بر ظرفیت های کانون، برنامه ریزی شده است. 
وی، انتخاب بسیجی نمونه از میان اعضای کانون بر مبنای نمره ترفیع و ارتقاء و شاخص های قید شده در آیین نامه و اساسنامه بسیج اساتید، همکاری با دفتر نمایندگی ولی فقیه و کانون بسیج کارکنان موسسه، همچنین همکاری با مجموعه های فرهنگی خارج از موسسه در مورد موضوعات روز را از دیگر فعالیت های این کانون برشمرد.
مسئول کانون بسیج اساتید موسسه رازی، همچنین برآمادگی این مجموعه برای مشارکت فعال و استفاده از پتانسیل اعضای فعال و سرآمد کانون در زمینه تولید محتوا با موضوع صدمین سال تاسیس موسسه رازی تاکید کرد و گفت: امسال صدمین سال تاسیس این موسسه بزرگ و ملی برگزار می شود و لازم است برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر خدمات گسترده و برجسته موسسه رازی در حوزه بهداشت و سلامت جامعه، از تمام ظرفیت های ممکن کمک گرفت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0