• ساعت : ۰۹:۱۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ 
  • کد خبر : ۲۱۲۶۲۰
دومین رویداد ملی فناورانه، پارك ملی علم و فناوری كشاورزی و منابع طبیعی در البرز–كرج برگزار خواهد شد

رویداد ملی کشاورزی دانش بنیان و بهره ور بر مبنای حل چالش های راهبردی و مسئله محور (تابستان-پاییز 1403)

دومین رویداد ملی روز یکشنبه 31 تیر 1403 در پارک ملی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی البرز-کرج

واقع درکیلومتر5 جاده کرج -ماهدشت خیابان شهید همت افتتاح گردید .

 

roydadnahayee bedon naghshe -1402.05.08.jpg

  پارک ملــی علم و فناوری کشاورزی به عنوان جدیدترین پارک در نوع خود، یکی از کلیدی‌ترین نهــادهای مستقر در زیست بوم نوآوری و فناوری کشــاورزی کشور می‌باشـد. پارک در نظر دارد در سال 1403 دومین رویــداد ملـــی فناورانه‌ خود را با عنــوان " رویداد ملی کشاورزی دانش بنیان و بهره‌ور بر مبنای حل چالش‌های راهبردی و مسئله محور" برگزار نماید.

      "هدف اصلی"  این رویداد جذب حداکثری فناوران و نوآوران در حوزه‌های گوناگون کشاورزی به منظور تکمیل و توسعه‌ زیست‌بوم فناوری و نوآوری و حل چالش‌های اولویت‌دار کشاورزی و همچنین بررسی و ارائه راهکارهای تبدیل ایده ها به یک مدل کسب و کار با کیفیت و معرفی به سرمایه گذاران کشور می‌باشد.

       جامعه‌ مخاطب این رویداد را پژوهشگران موسسات و مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، کارآفرینان، نوآوران و فناوران جوان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، ایده‌پردازان جوان، شرکت‌های دانش بنیان و همه کسانی تشکیل می‌دهند که حل مشکلات اساسی کشاورزی کشور را از مسیر نوآوری و فناوری دنبال می‌کنند.

       در این رویداد ملی، مراکز فناوری و انتقال تکنولوژی،کارآفرینی و استارت آپ‌ها، مراکز شتاب‌دهی کسب وکارهای نوین، مخترعان و مبتکران، نخبگان، صاحبان فناوری و سرمایه گذاران، شرکت‌های دانش بنیان تخصصی کشاورزی گرد هم می‌آیند تا دستاوردها، تجارب، فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز را به اشتراک بگذارند.

       همچنین در این رویداد کارگاه‌های جانبی در زمینه کسب و کارهای نوین، کارآفرینی دانش بنیان و کسب وکارهای فناور زنجیره‌های ارزش، فن بازار کشاورزی و نمایشگاه تکنولوژی‌های نوین برگزار می‌شود.

        از تمامی عوامل تاثیرگذار برای جلب مشارکت حداکثری صاحبان ایده شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان، کارآفرینان، استارت آپ‌های کشاورزی و سرمایه‌ گــذاران استان دعوت خواهند شد تا طرح‌ها، ایــده‌ها، فناوری‌های تکنــولوژی‌ها، ابداعات و اختراعـات خود را از طریق ثبت نام در وبگاه www.nanrstp.ir  ارسال نمائید .

برای اطلاعات بیشتر با  دبیرخانه رویداد به شماره 02691010017 تماس حاصل فرمایید .

امتیاز :  ۳/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0