• ساعت : ۰۹:۵۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 177
موسسه آموزش و ترویج کشاورزی
احیای دبیرخانه تسهیلگری كشاورزی ابلاغ شد
طی حکمی از سوی محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات ماموریت بازنگری، تدوین برنامه‌ها و اجرایی نمودن برنامه های دبیرخانه تسهیلگری کشاورزی و نیز استقرار آن دردفتر توسعه فعالیت­های کشاورزی زنان روستایی و عشایری ابلاغ شد.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ مریم طهماسبی با اشاره به اینکه  دبیرخانه تربیت مربیان تسهیلگری از سال 1398 مستقر در ستاد این موسسه - تشکیل شده بود، گفت:یکی از برنامه‌ها و ماموریت‌های مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی اولویت دادن به توانمندسازی مدیران و کارشناسان لایق، متعهد و علاقمند در امر توسعه کشاورزی است.

وی تاکید کرد: به منظور اجرایی شدن هرچه بهتر سیاست­های وزارتخانه در مسیر توسعه کشاورزی، ارتباطات موثر با کشاورزان و روستاییان برای تبادل اطلاعات و تجارب، اشاعه دانش بومی و تولید دانش مورد نیاز با افزایش مشارکت همه جانبه آنان، توجه به رویکرد تسهیلگری به عنوان یک فن مهم پایه‌ای در اجرای موثر برنامه­ های آموزش و ترویج لازم و ضروریست.

گفتنی است؛ اولین جلسه این دبیرخانه با نمایندگان دفاتر و معاونت‌ها در مرداد ماه سال جاری برگزار شد، همچنین در این جلسه مروری بر تاریخچه و پیشینه دبیرخانه تربیت مربیان حرفه­ای تسهیلگری، منشور اخلاقی، صلاحیت‌ها و شایستگی‌های تسهیلگری و الزام اجرای برنامه ها با رویکرد تسهیلگری در حوزه آموزش، ترویج و پژوهش صورت گرفت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0