• ساعت : ۱۱:۲۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 196
افتخاری دیگر برای سازمان تات؛
حضور موسسه آموزش و ترویج كشاورزی در نخستین كنوانسیون (HLP)

افتخاری دیگر برای سازمان تات؛

 

حضور موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در نخستین کنواسیون (HLP)

 به عنوان یکی از نمایندگان ایران در اولین کنوانسیون (HLP)

 

عطاالله ابراهیمی، رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی به عنوان یکی از نمایندگان ایران در اولین کنوانسیون Horizontal Learning Program (HLP) که در شهریور ماه 1402 به عنوان یک رویداد آنلاین برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش  موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، عطاالله ابراهیمی در مراسم افتتاحیه کنوانسیون HLP  به معرفی ساختار، ظرفیت¬‌ها، برنامه‌ها و رویکردهای آموزشی – ترویجی موسسه پرداخت .

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جلسات حضوری برای ارتقای مهارت‌های لازم توسعه یادگری افقی،مهم دانست و گفت: نشست‌های مجازی به منظور اشتراک‌گذاری دانش کشورهای عضو در زمینه یادگیری افقی و برنامه‌ریزی برای انجام بازدیدهای آموزشی- ترویجی در سطح کشاورزان، مدیران و کارشناسان کشورهای عضو در قالب تفاهم نامه مثمر ثمر می باشد.                       

 ذر ادامه تجربه یک دهه اجرای برنامه HLP دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری توسط سحر اقدسی و فرزانه کاظمیان و تجربه فعالیت‌های اعضای صندوق‌های عضو با استفاده از رویکرد HLP توسط مرضیه مکرمی مدیر عامل صندوق حمایت از فعالیت های کشاورزی زنان روستایی شهرستانی استان فارس ارائه شد.

گفتنی است این کنوانسیون که 21 کشور عضو آن هستند، به نابرابری‌های ساختاری آموزش رسمی و همتایان برای پر کردن شکاف موجود رسیدگی می‌نماید. فرآیند HLP به طور قابل توجهی فرهنگ اشتراک‌گذاری، تاکتیک‌های محلی و سیاست‌های استراتژیک را برای شکستن سیستم آموزشی فعلی و فرهنگ سکوت جامعه، بهبود می‌بخشد. در این کنوانسیون بهترین شیوه‌ها، پیشرفت‌ها و چالش‌های مربوط به HLP از کشورهای بنگلادش، ایران، هند و مغولستان ارائه شد.

 

امتیاز :  ۴/۶۷ |  مجموع :  ۳

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0