• ساعت : ۱۰:۵۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 206
به میزبانی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی
برگزاری وبینار هم‌اندیشی و ارائه گزارش عملكرد آموزش مهارتی بهره‌برداران

به میزبانی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی

برگزاری وبینار هم‌اندیشی و ارائه گزارش عملکرد آموزش مهارتی بهره‌برداران

وبینار هم‌اندیشی و ارائه گزارش عملکرد آموزش مهارتی بهره‌برداران با حضور استان‌های مناطق 1، 3 و 4 با حضور معاونین آموزشی مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، مدیران هماهنگی ترویج کشاورزی و رؤسای ادارات آموزش بهره‌برداران در شهریورماه 1402 برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، نساجی مدیرکل دفتر آموزش بهره‌برداران و مشاغل کشاورزی در این وبینار به بیان چشم‌انداز، ماموریت‌ها، وظایف و برنامه‌های دفتر پرداخت و اجرای تقویم آموزشی و برنامه‌های پروژه محور را از اهم برنامه‌های دفتر به عنوان سند بالادستی برشمرد، همچنین ارتقای بهره‌وری بخش کشاورزی از طریق تربیت نیروی انسانی ماهر شاغل و متقاضیان ورود به بخش را به عنوان اصلی ترین وظیفه دفتر بیان نمود.

مدیرکل دفتر آموزش بهره‌برداران و مشاغل کشاورزی بر استفاده از ظرفیت ایستگاه‌های تحقیقاتی، مزارع نوآور، سایت‌های الگویی و تشکل‌ها برای اجرای آموزش‌های مزرعه محور و کاربردی تأکید نمود.

در ادامه این وبینار معاونین آموزشی مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، مدیران هماهنگی ترویج کشاورزی و روسای ادارات آموزش بهره‌برداران به ارائه گزارش عملکرد آموزش‌های مهارتی، بیان چالش‌ها، پیشنهادات و تجربیات موفق پرداختند.

گفتنی است در این وبینار استان‌های گلستان، مازندران، تهران، قم، البرز، قزوین و سمنان (منطقه 1)، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کردستان و زنجان (منطقه 3) و کرمانشاه، مرکزی، خوزستان، همدان و ایلام (منطقه 4) مشارکت نمودند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0