• ساعت : ۱۴:۱۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 80
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی موسسه تحقیقات خاک و آب کشور گفت:
ضرورت جذب اعتبارات برای اجرای پروژه های تحقیقاتی
فرهاد مشیری در بازدید از بخش تحقیقات خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان بر لزوم جذب اعتبارات برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و اجرای پروژه‌های پایلوت تغذیه گیاهی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب کشور، فرهاد مشیری معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی موسسه تحقیقات خاک و آب کشور در بازدید از بخش تحقیقات خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان بر لزوم جذب اعتبارات برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و اجرای پروژه‌های پایلوت تغذیه گیاهی تأکید کرد.
در ادامه این بازدید، فرهاد مشیری در نشستی صمیمانه با کارکنان بخش خاک و آب مرکز، به بررسی مسائل و چالش های موجود مانند کمبود نیروی انسانی در آزمایشگاه و بخش‌ تحقیقات خاک و آب، پروژه‌های در دست اجرا، کاربری اراضی و پایش کود پرداخت.
مشیری با تاکید بر لزوم ادامه دار بودن پروژه های تحقیقاتی بیان کرد: نتایج تحقیقات این حوزه می‌تواند به‌طور مستقیم در بهینه‌سازی استفاده از منابع خاک و آب و نیز ارتقای بهره‌وری کشاورزی در استان گلستان و سایر مناطق کشور تأثیرگذار باشد.
گفتنی است این دیدار صمیمانه روز یکشنبه 11 شهریور 1403 با حضور علیرضا صابری ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، لطف اله پارسائی معاون برنامه ریزی مرکز و محمدرضا پهلوان راد رئیس بخش تحقیقات خاک و آب مرکز برگزار شد.

 

003_6386131530236944290.jpg

004.jpg
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0