• ساعت : ۰۹:۲۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 185
رئیس بخش خدمات فنی و تحقیقاتی موسسه خبر داد:
پیش‌بینی دوره تخصصی و پیشرفته هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی
رئیس بخش تحقیقات خدمات فنی و تحقیقاتی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر با تأکید بر اهمیت کاربرد هوش مصنوعی در کشاورزی و لزوم آشنایی محققان و کارشناسان این حوزه با کاربری و کاربرد هوش مصنوعی پس از برگزاری دوره آموزشی هوش مصنوعی ویژه اعضای هیئت‌علمی موسسه از پیش‌بینی برگزاری سطح تخصصی و پیشرفته این دوره آموزشی در برنامه‌ریزی آتی واحد آموزش بخش خدمات فنی و تحقیقاتی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر، دوره آموزشی کاربرد هوش مصنوعی ویژه اعضای هیئت‌علمی روز یکشنبه 31 تیرماه  برگزار شد، رئیس بخش فنی و تحقیقاتی موسسه در این خصوص گفت: واحد آموزش این بخش  در راستای بهره‌مندی محققین، کارشناسان و کارکنان موسسه از این فن‌آوری ،با انجام تمهیدات لازم ، اقدام به اخذ مجوز برگزاری دوره هوش مصنوعی و کاربرد آن در تحقیقات کشاورزی نمود.
 
وی افزود: این دوره آموزشی در دو سطح: تخصصی ( برای اعضای هیئت‌علمی، محققین و کارشناسان) و عمومی( برای کارکنان اداری و رسته‌های شغلی غیر کشاورزی ) برنامه‌ریزی‌شده که امروز برای اولین گروه محققین ، این دوره تخصصی برگزار و برای گروه‌های دوم محققین و کارشناسان نیز در روزهای آتی متعاقباً برگزار خواهد شد. 
 
امینی آشنایی با کاربرد انواع نرم‌افزارهای های جانبی هوش مصنوعی، کاربرد این فناوری در تجزیه‌وتحلیل نتایج و تهیه گزارش‌های فنی و تحقیقاتی و تصمیمات مبتنی برداده ها را ازجمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.
 
رئیس بخش تحقیقات فنی و تحقیقاتی موسسه با اشاره بر اهمیت و ضرورت کاربرد هوش مصنوعی، خاطرنشان نمود: دوره‌های تخصصی پیشرفته هوش مصنوعی از برنامه‌های آتی واحد آموزش این بخش می‌باشد.
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0