• ساعت : ۱۳:۴۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 182
برگزاری چهارمین كنگره بین المللی آسیایی-آفریقایی مایكوباكتریولوژی با حضور موسسه رازی
چهارمین کنگره بین المللی آسیایی- آفریقایی مایکوباکتریولوژی با حضور محققان موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی 13 و 14 تیرماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، دکتر نادر مصوری ضمن ارائه اطلاعات در مورد برگزاری این کنگره اظهار کرد: این وبینار بین المللی توسط مرکز تحقیقات مایکوباکترویولوژی، قطب منتخب علمی کشور و بیمارستان دکتر مسیح دانشوری 13 و 14 تیرماه 1403 برگزار می شود.

رئیس بخش تحقیقات بیماری های باکتریایی دام موسسه رازی همچنین ریاست پانل "مایکوباکتریوم های غیر سلی و مداخله آن ها با برنامه کنترل ریشه کنی سل دامی در ایران" که روز دوم پانل برگزار می شود را نیز بر عهده دارد. 

وی افزود: اهداف این سمینار انتقال جدیدترین تحقیقات و اطلاعات در زمینه مایکوباکتریولوژی است.

دکتر مصوری با اشاره به اینکه علاوه بر آسیا و افریقا، اساتیدی از اروپا و امریکا در این کنگره حضور دارند، خاطرنشان کرد: دکتر علی اکبر ولایتی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر پریسا فرنیا متخصص میکروب شناسی و استاد دانشگاه شهید بهشتی، دکتر حمید رضا جماعتی فوق تخصص ریه و دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و دکتر پیام طبرسی فوق تخصص ریه دانشگاه شهید بهشتی از اعضای کمیته علمی این سمینار هستند. 

عضو هیئت علمی موسسه رازی گفت: این کنگره دو روزه در سالن امیرکبیر بیمارستان مسیح دانشوری در حال برگزاری است که شرکت کنندگانی که از قبل نسبت به ثبت نام در این رویداد اقدام کرده اند، می توانند از طریق وبینار در این کنگره شرکت کنند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0