• ساعت : ۱۵:۵۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 149
به میزبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه جنوب کشور
برگزاری كارگاه آموزشی نگهداری و پرورش ماهی در آكواریوم

به میزبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه جنوب کشور

برگزاری كارگاه آموزشی نگهداری و پرورش ماهی در آكواریوم

کارگاه آموزشی نگهداری و پرورش ماهی در آکواریوم با هدف توسعه آبزی پروری در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه جنوب کشور (شیراز) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی شعبه شیراز، کارگاه آموزشی به منظور توسعه آبزی پروری و افزایش دانش فنی کارشناسان موسسه رازی شعبه شیراز با همکاری کارشناس شیلات در این شعبه بر گزار شد.

در این کارگاه آموزشی، کارشناس شیلات به صورت عملی نکاتی در ارتباط با روش تغذیه، بهداشت و شرایط آب و هوادهی با هدف حفظ شرایط بهینه نگهداری ماهی، برای پرسنل دست اندرکار از بخش های تولید، تضمین کیفیت، پژوهش و تاسیسات عنوان کرد.

براساس این گزارش، با توجه به تولیدات واکسن ماهی در این شعبه و ایجاد آکواریوم های مورد نیاز برای انجام آزمایشات لازم بر روی واکسن ماهی، این کارگاه آموزشی برای آشنایی کارشناسان شعبه با پرورش ماهی و نگهداری در آکواریوم برگزار شد.

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه شیراز، تنها تولید کننده واکسن لاکتوکوکوزیس ماهی قزل آلای رنگین کمان در کشور به صورت سه گانه (لاکتوکوکوزیس، استرپتوکوکوزیس و ویبریوزیس) و دوگانه (لاکتوکوکوس، استراپتوکوکوس) است و با تولید این واکسن در موسسه رازی، کشور از واردات آن بی نیاز شده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0