• ساعت : ۰۷:۵۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 31
به همت روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز گلستان انجام شد:
نشست تخصصی دوره‌ای رابطان روابط عمومی به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس تات
با توجه به رویداد پنجاهمین سال تاسیس تات، رابطین روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع‌طبیعی استان گلستان جهت اشاعه نقش این مرکز در سند امنیت غذایی استان نشست تخصصی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع‌طبیعی گلستان، به‌منظور بررسی نقش روابط عمومی در معرفی و برجسته نمودن مرکز تحقیقات و دستاوردهای آن، جلسه‌ای با حضور ریاست، مسئول روابط عمومی و رابطین بخش‌های مختلف در سالن شهید سلیمانی مرکز برگزار شد.

در این نشست؛ نخست، رابطین مرکز به بیان چالش‌ها، موانع و مشکلات احتمالی که در زمینه روابط عمومی با آن مواجه هستند، پرداختند.

در ادامه ریاست مرکز و مسئول روابط عمومی ضمن بیان وظایف رابطین و نحوه تهیه خبر و تقدیر و تشکر از بقیه عزیزان در جهت همکاری همه‌جانبه با روابط عمومی و رابطان مرکز، راه حل برطرف نمودن چالش‌ها را مطرح و اظهار داشتند که به‌منظور افزایش پویایی رابطین و ترغیب همکاران بخش‌ها به ارائه اخبار مهم و همکاری با رابطین، می‌بایست نشست دوره‌ای طی مراسم تقدیر و تشکر از رابطان برتر برگزار شود.

همچنین مقرر شد جهت اشاعه نقش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع‌طبیعی گلستان، هر یک از رابطین به‌طور مجزا ارتباط تنگاتنگ با خبرگزاری‌های رسمی استان برقرار نمایند و به ارائه دستاوردها و توانمندی‌ها و نقش مرکز در سند امنیت غذایی استان بپردازند.

در پایان مراسم، از خدیجه محمدنیا به‌عنوان رابط برتر تقدیر و تشکر به‌عمل آمد. لازم به ذکر است در حال حاضر خدیجه محمدنیا، سپیده زوار، صدیقه زمانی، زهرا آب باریکی، ملیحه بهشتیان، رقیه پورباقر، پریسا شریفی نظام آباد، فاطمه سادات حسینی و علیرضا الازمنی به‌عنوان رابطان بخش‌های مختلف مرکز در حال فعالیت هستند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0