• ساعت : ۰۸:۱۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 151
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:
نگاه گفتمانی به زنان، كلید ارتقای جایگاه آن‌ها در جامعه
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، گفت: باید کرامت و جایگاه زنان را در جامعه شناساند و این کار باید با حفظ تمامی ویژگی‌های زنانه و مادرانه انجام شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تات، بهروز آذر با بیان اهمیت حمایت دولت از زنان گفت: انتخاب‌زنان در پست های مدیریتی با توجه به ویژگی‌های شخصیتی، خانوادگی، ارزش‌ها و محیط جامعه از شکاف بین دولت و زنان جلوگیری می‌ کند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به گره‌گشایی و هماهنگی بین دستگاه‌ها افزود: سازمان تات در طول ۵۰ سال فعالیت خود به این نتیجه رسیده است که چگونه می‌توان برای  ۱۱ میلیون زن روستایی و عشایری کاری انجام داد و از این تجربه باید به نحو احسن بهره برد.

بهروز آذر با تاکید بر هماهنگی و استفاده ازظرفیت NGOها و  بین دستگاه‌ها تصریح کرد: ما در این مسیر کنار سازمان تات هستیم و هر کاری که در این حوزه باشد با هماهنگی پیش خواهیم برد.

وی همچنین با قدردانی از رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) ، گفت: نکات مهم ارائه شده در این جلسه به توسعه دید وی در حوزه زنان روستایی و عشایر کمک زیادی کرده است و امیدواریم منجر به توسعه این بخش شود.

وی با اشاره به عزم جدی دولت برای ارتقاء جایگاه زنان به‌ویژه در حوزه روستایی، بر ایجاد همکاری‌های چندجانبه برای حل چالش‌ها و بهبود شرایط زندگی این قشر از جامعه افزود:«ما به دنبال ارائه الگو برای زنان نیستیم، بلکه زنان خودشان انتخاب‌گر هستند.» 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر ضرورت استفاده از ظرفیت کسب و کار خانگی تاکید کرد و گفت: توسعه فردی، توسعه مهارت‌های کسب و کار و استفاده از مهارت فناوری سه منظر مهم در این حوزه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 جهت دریافت لینک کانال ایتای سازمان کلیک کنید

img_20240901_105717.jpg

6.1.15.0
V6.1.15.0