جمعه, 15 تير 1403
 
  • ساعت : ۰۸:۳۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 319
سازمان تات در لیست 12 دستگاه دارای سهمیه در دوازدهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی كشور
دفترچه راهنمای آزمون استخدامی ۱۴۰۳ دستگاه‌های اجرایی (دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر) منتشر شد و سازمان تات در لیست 12 دستگاه دارای سهمیه در دوازدهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تات، با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، به ‌منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تابعه و وابسته به سازمان،  تعداد 78 سهمیه استخدامی کارکنان در در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت. سهمیه اختصاص یافته به سازمان در این مرحله در 17 رشته شغلی شامل 7 رشته شغلی عمومی و 10 رشته شغلی اختصاصی است.
 بنابر این گزارش تقویم آزمون بدین شرح است:
انتشار دفترچه و شروع ثبت نام:  1403/04/12
پایان ثبت:  1403/04/23     
دریافت کارت آزمون:  1403/05/09 
زمان برگزاری آزمون :  1403/05/12      
تاریخ اعلام نتایج اولیه سه برابر ظرفیت: یکماه پس از برگزاری آزمون

گفتنی است، با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان مشترک فراگیر عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی منضم به بخشنامه سازمان به شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ /۰۹ ۱۴۰۱/۱۲ و اصلاحیه‌های بعدی آن به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور به شرح زیر اعلام میشود.

جهت دریافت لینک دفترچه کلیک نمایید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی می باشد.

6.1.9.0
V6.1.9.0