• ساعت : ۱۱:۴۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ 
  • تعداد بازدید : 129
رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی در نشست دوره های آموزشی-مهارتی کارکنان وظیفه:
بر اجرای شیوه های آموزش مبتنی بر استاندارد ایسكو2008 تاكید كرد
نشست برنامه‌ریزی و ارتقا کیفی دوره‌های آموزشی_مهارتی کارکنان وظیفه در سالن مروج معاونت آموزش و ترویج کشاورزی به صورت حضوری و برخط برای استان ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات ؛ در این نشست گفت: از حضور سربازان وظیفه که تجربه کار کشاورزی و محیط روستایی را دارند و به فعالیت‌های کشاورزی علاقه دارند باید استفاده بهینه کرد که در این دوره‌ها آموزش ببینند ومهارت‌ هایشان را در کار افزایش دهند.

قاسمی براجرای شیوه‌های آموزش‌ مبتنی بر استاندارد ایسکو ۲۰۰۸، آموزش سربازان وظیفه برای کار با ماشین آلات کشاورزی بصورت حرفه‌ای که جزو عملیات زیر بنایی در بخش کشاورزی است را تاکید کرد.

رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی افزود: باید بررسی شود در مورد تسهیلاتی که به سربازان پرداخت شده چقدر توانسته در خدمات کشاورزی بهبود ایجاد کند. همچنین گزارش‌ها، تصاویر و کلیپ‌های خوبی از سربازانی که پس از اتمام دوره آموزشی زنبورستان راه اندازی کردند می‌بینیم و این موضوع باعث خوشحالی است.

در ادامه این نشست مجتبی نساجی زواره مدیر کل دفتر آموزش بهره‌ بردارن گفت: وزارت جهادکشاورزی به عنوان دستگاه برگزیده برای همکاری با قرارگاه مرکزی آموزش کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در حوزه آموزش و تقویت مهارت‌های کشاورزی برای سربازان خوب عمل کرده است.

نساجی افزود: ما حضور وآموزش سربازان را فرصتی برای ورود نیروهای جوان به فضای کار حوزه کشاورزی می‌دانیم.  همچنین با دستگاه‌ها برای ورود نیروهای ماهر در سال ۱۴۰۲ و سال جاری همکاری کردیم .

در پایان مدیر کل دفتر آموزش بهره‌ بردارن درباره گستردگی اجرای برنامه‌های آموزشی برای سربازان در استان‌ها و همکاری‌های مراکز تحقیقات در سراسر کشور ابراز امیدواری کرد که بتوان جلسه ملی کارگروه‌های استانی را برای گرفتن گزارش‌ها و بررسی دقیق‌تر شرایط محیطی و ظرفیت‌های استان‌ها، برگزار کرد.

گفتنی است؛ این نشست با حضور محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات ، فرامرز گودرزی معاون آموزشی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، مجتبی نساج زواره مدیر کل دفتر آموزش بهره برداران ، کارشناسان دفاتر و مسئولان نیروهای مسلح برگزار شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0