• ساعت : ۱۰:۱۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 147
در راستای برنامه‌های جهش تولید در بخش کشاورزی؛
جلسه محقق معین مركز سمنان با مدیر و كارشناسان مركز خدمات جهادكشاورزی داورآباد
محقق معین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان با رئیس و کارشناسان مرکز خدمات جهاد کشاورزی داورآباد از توابع شهرستان آرادان تشکیل جلسه دادند.

    به گزارش روابط‌عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان، عرب معصومی، محقق و رئیس ایستگاه تحقیقات علوم دامی و منابع طبیعی گرمسار با عادلی، مدیریت مرکز و کارشناسان مرکز خدمات جهاد کشاورزی داورآباد از توابع شهرستان آرادان در تاریخ 1403/۰۵/23 تشکیل جلسه دادند. در این جلسه اطلاعات جامع و کاملی از مرکز و پهنه‌های تحت پوشش از نظر وسعت زمین‌های زراعی و باغی، نوع محصولات و ارقام مورد استفاده ارائه شد.

 سپس مقرر شد؛ در خصوص برگزاری کلاس‌های تسهیل‌گری در بخش‌های مختلف به تفکیک هر ماه تا پایان سال به محقق معین اعلام شود تا اقدامات لازم صورت گیرد، همچنین برنامه ریزی شد برای کشت‌های پاییز، دوره‌های تسهیل‌گری و آماده‌سازی اراضی (خاک‌ورزی) و تعیین نیازهای کودی و بذر و نیاز آبی تشکیل شود و محقق معین نسبت به تامین استاد مربوطه اقدام کند و نیز با توجه به سطح زیر کشت پنبه به مساحت ۲۲۰ هکتار در دو مرکز حومه و داورآباد با همکاری محقق معین و ترویج نسبت به بازدید و برگزاری کلاس‌های ترویجی و تسهیل‌گری (مبارزه با آفات و امراض و روش‌های کوددهی) اقدام شود.

 در انتهای جلسه؛ محقق معین مرکز به‌همراه مدیریت مرکز خدمات جهاد کشاورزی داورآباد از مزارع پنبه تحت پوشش بازدید به عمل آوردند. در این بازدید توصیه‌های فنی لازم توسط محقق معین مرکز به کارشناسان ارائه شد.

جهت دریافت اخبار در کانال ایتای مرکز کلیک کنید

1.jpg

2.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0