• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 481
دومین روز از نخستین نشست هم اندیشی و دوره آموزش مدیران روابط عمومی موسسات و مراكز تحقیقاتی وابسته سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج كشاورزی

 دومین روز از نخستین نشست هم اندیشی و دوره آموزش مدیران روابط عمومی موسسات و مراکز تحقیقاتی وابسته سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی

 

در دومین روز گردهمایی حجت الاسلام سید محمدرضا هاشمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در جمع همکاران حوزه روابط عمومی خانواده بزرگ سازمان تات حضور یافت و پیرامون مسائل مختلف اعم از انعکاس عملکرد در حوزه‌های به زراعی، به نژادی، دیم را رسالت روابط عمومی ها خواند.

حجت الاسلام سید محمدرضا هاشمی بیان داشت: حوزه مهم و استراتژیک امنیت غذایی که مولفه های مهمی از جمله فراوانی و در دسترس بودن و ارزان بودن دارد و چهارمین مولفه  آن این است که این غذای تولید شده باید به کجا رسانیده شود و این به رسالت روابط عمومی ها بر می گردد. در پایان وی از ورود  حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان تات در بحث های تحقیقاتی خبر داد و افزود: به زودی طرح روحانی مروج در استان گلستان اجرا و عملیاتی می شود.

وی ادامه داد:  جهاد تبیین امروزه به ید توانگر و توانمند روابط عمومی هاست و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری این رسالت با همکاری حوزه نمایندگی ولی فقیه در پیشبرد اهداف وزارت جهاد کشاورزی در دستور کار است.

دکتر مخبر معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان تات با حضور در دومین روز از گردهمایی با  اشاره به نقش و اهمیت روابط عمومی و امور رسانه در حوزه جهاد تبیین بیان کرد: پیچیدگی، نوسان، عدم قطعیت و ثبات و ابهام چهار ویژگی جدید جهان هستند.روابط عمومی میتواند با تحلیل درست سازمان در دنیای امروز بسیار موثر باشد.

دکتر مخبر ادامه داد: چشم انداز و مقصد نهایی سازمان تات، تحقق امنیت غذایی با رویکرد نظام نوآوری کشاورزی است.روابط عمومی ها در نظام نوآوری کشاورزی نقش آفرین هستند.

وی بیان داشت: برای گفتمان سازی و فرهنگ سازی راهبردهای کلان سازمان برای رسیدن به مقصد نهایی، روابط عمومی ها نقش آفرینند.

6.1.15.0
V6.1.15.0