• ساعت : ۱۲:۲۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 9082
تور رسانه ای دانش بنیان؛
رسوخ دانش در زنجیره های اقتصادی كشور؛ راهكار افزایش عملكرد محصولات كشاورزی
تور رسانه ای دانش بنیان به مناسبت هفته دولت با حضور مسئولین روابط عمومی استان آذربایجان شرقی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی و صنایع غذایی مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی علیرضا دهناد رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در حاشیه تور رسانه ای دانش بنیان گفت: روابط عمومی کلید انعکاس فعالیت های سازمانی به مردم است.

وی روابط عمومی را تلفیقی از دانش، هنر و فن دانست و انتظار خود را از این مجموعه به عنوان پرچمدار ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی، تمرکز ویژه بر روی هدایت فضای مجازی برای رصد و پایش و نظارت برای انعکاس عملکرد واقعی این وزارتخانه و ترویج اقتصاد دانش بنیان عنوان کرد.

همچنین در خصوص تولید محتوای ارزشمند به عنوان یکی از ماموریت های مهم روابط عمومی ها در سطح وزارتخانه تولید محتوای با کیفیت به جای محتوای گسترده را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: محتوا نباید خسته کننده و طولانی باشد؛ محتوای کوتاه و اثربخش می تواند بر روی مخاطب اثر بیشتری بگذارد.

علیرضا دهناد با اشاره به جايگاه روابط عمومی در میزان رضایتمندی مردم از عملکرد وزارتخانه ها و سازمانها گفت: لازم است روابط عمومی نیز مانند سایر بخشهای وزارت جهاد کشاورزی به لحاظ دانشی ارتقا یابد و از نظر علمی تقویت شود.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی ادامه داد: اقتصاد دانش بنیان به معنای به کارگیری دانش و فناوری در زنجیره های اقتصادی مزیت دار و ارتقای بهره وری و رقابت پذیری است .

وی بر توجه ویژه به فناوری IT و ICT به عنوان علم زیر بنایی بسیاری از فناوری ها تاکید کرد و افزود: با رسوخ دانش در زنجیره های اقتصادی کشور می توان ارتقای بهره وری را رقم زد و افزایش عملکرد محصولات کشاورزی کشاورزان نمونه ملی فقط با رسوخ دانش امکان پذیر است بخش کشاورزی کشور باید از کشاورزی سنتی و غیر تجاری به سوی کشاورزی اقتصادی و دانش بنیان حرکت کند و این امر از طریق رسوخ دانش و فناوری امکان پذیر است.

 

9.jpg

8.jpg

7.jpg

6.jpg

3.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0