• ساعت : ۱۳:۵۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 298
معاون وزیر و رئیس سازمان تات:
استقرار نظام نوآوری در بخش كشاورزی

معاون وزیر و رئیس سازمان تات:
استقرار نظام نوآوری در بخش کشاورزی


سید مجتبی خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تات با تاکید بر حفظ امنیت غذایی در سفره معیشت مردم گفت: سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی در راستای تولید کالاهای اساسی و اقلام غذایی سفره معیشت مردم باید در مسیر  دانش بنیان شدن بخش کشاورزی و منابع طبیعی به حرکت خود ادامه دهد .
به گزارش روابط عمومی سازمان تات؛ سید مجتبی خیام نکویی انسجام نظام آموزش، ترویج، پژوهش و فناوری را در ارتقاء بهره وری تولیدات کشاورزی مهم دانست و تصریح کرد: استقرار نظام نوآوری در بخش کشاورزی با توسعه شبکه ملی اطلاعات بخش کشاورزی و استفاده از فناوری های راهبردی خصوصا هوش مصنوعی محقق خواهد شد.
معاون وزیر جهاد کشاورزی بر توسعه و بروز رسانی زیر ساخت های تحقیقاتی تاکید کرد و افزود : توسعه زیر ساخت های تحقیقاتی، آموزشی، ترویجی، تربیت کشاورزان آینده و توانمند سازی بهره برداران از اولویت های سازمان تات است .
معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی بر تعامل برای هم افزایی دانش فنی و تجاری سازی محصولات کشاورزی با کشور های همسایه تاکید کرد و گفت: از ظرفیت این کشورها باید در راستای استفاده بهینه در جهت تامین منافع مشترک خصوصا صادرات محصولات بخش کشاورزی استفاده بهینه کرد .

new-1402.jpg

 

6.1.15.0
V6.1.15.0