• time : 11:02
  • Date : Tue Jul 02, 2024
  • item visited : 122
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار کرد:
جلسه شورای هماهنگی تحقیقات، آموزش و ترویج كشاورزی استان البرز
سومین جلسه شورای هماهنگی تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان البرز در مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) تشکیل شد.

    به گزارش روابط‌عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره)؛ سومین جلسه شورای هماهنگی تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان البرز با حضور بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و رئیس شورا، میررحیمی رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) و دبیر شورا، زارعی عضو هیات علمی موسسه فنی و مهندسی کشاورزی و 17 نفر از معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و نماینده موسسات و پژوهشگاه‌های تحقیقاتی مستقر در استان، سه‌شنبه 12 تیرماه 1403 در محل سالن استاد کمالی نژاد مرکز امام برگزار شد.

ابتدا میررحیمی، دومین صورتجلسه این شورا را جهت پیگیری مصوبات گذشته قرائت کرد.

در ادامه زارعی، عضو هیات علمی موسسه فنی و مهندسی کشاورزی به ارائه روند پیشرفت "طرح تحقیقاتی نقشه راه گلخانه‌های استان البرز" پرداخت و اظهار داشت: مطالعات اولیه طرح صورت گرفته و تا پایان سال گزارش نهایی تدوین شده و به شورای هماهنگی تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان، ارائه خواهد شد. در این طرح مورادی همچون کمیت و کیفیت آب، شرایط اقلیمی، نوع سازه مناسب، محصولات توصیه شده، مباحث مربوط به انرژی، اقتصادی و اجتماعی مد نظر قرار خواهد گرفت و در نهایت توصیه‌های کاربردی در قالب نقشه راه ارائه خواهد شد.

 نوروزی، معاون آموزشی مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) به بیان فعالیت‌های آموزشی مرکز از ابتدای سال تا به امروز پرداخت و گفت: در سال جاری 43 دوره آموزشی با بیش از 9000 نفرروز آموزش ویژه بهره‌برداران پیشرو و کارشناسان بخش کشاورزی اجرا شده است.

وی در زمینه آموزش‌های سنجش مهارت گفت: تعداد 950 نفر در سه ماهه نخست سال جاری از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

 در پایان؛ میررحیمی گزارشی از روند پیشرفت "همایش ملی اخلاق در کشاورزی و غذا" و "رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و غذایی" ارائه داد. 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.9.0
    V6.1.9.0