• time : 09:44
  • Date : Tue Jul 02, 2024
  • item visited : 166
برگزاری نخستین كرسی‌های نظریه پردازی، نقد، سخنرانی‌ها و دوره‌های آموزشی امور فناوری
نخستین کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد، سخنرانی‌ها و دوره‌های آموزشی امور فناوری با موضوع انتقال فناوری در چرخه گردش ارزش برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تات، دفتر امور فناوری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در راستای اجرای محور نخست برنامه عملیاتی با موضوع "آموزش فرایندهای نوآوری و فناوری" اقدام به برگزاری نخستین کرسی با موضوع انتقال فناوری در چرخه گردش ارزش از ایده‌های خلاق و نوآورانه تا بازار پویا کرده است.

 تبادل دانش و ایده‌ها، ایجاد همکاری‌های جدید و توسعه راه‌حل‌های نوآورانه برای چالش‌های موجود، افزایش آگاهی در مورد مسائل و فرصت‌های مرتبط با کشاورزی دانش‌بنیان، جلب توجه سیاست گذاران به این حوزه و ایجاد بستری برای بحث و گفتگو در مورد ایده‌های جدید فناورانه و نوآورانه در زمینه کشاورزی و اقتصاد دانش بنیان، حل مسائل و پیشبرد اهداف مشترک، تسهیل تبادل اطلاعات و منابع، افزایش فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری، توسعه مدل‌های کسب و کار و ورود به بازارهای جدید، اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی نقد، سخنرانی‌های علمی و دوره‌های آموزشی کرده است.

 این دفتر در گام نخست تقویم سه ماهه تابستان سال ۱۴۰۳ کرسی‌های نظریه پردازی و نقد دفتر امور فناوری را اعلام کرده است.

 طبق این گزارش برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی و نقد دفتر امور فناوری با موضوعات انتقال فناوری در چرخه گردش ارزش از ایده‌های خلاق و نوآورانه تا بازار پویا، خلق ثروت و ریل دانش و نو آوری و توسعه پایدار در تغذیه ماهیان خاویاری از ساعت ۸ تا ۱۲ در تاریخ‌های ۱۲ تیر، ۲۲ مرداد و ۲۶ شهریور به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

 سخنرانی‌های علمی با عناوین بیوتکنولوژی مصنوعی، ظرفیت شرکت‌های کلان مقدار و حوزه‌های نوین فناوری در بخش کشاورزی در تاریخ‌های ۱۲ تی، ر ۲۲ مرداد و ۲۶ شهریور از ساعت ۱۱تا ۱۲ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

 همچنین دوره‌های آموزشی تجاری‌سازی یافته‌های فناورانه، مدیریت فناوری و اصول مذاکره در قراردادهای انتقال فناوری به صورت حضوری و آنلاین در تاریخ‌های 18 تیر، 29 مرداد و ۱۹ شهریور از ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

  جهت دریافت لینک کانال ایتای سازمان کلیک کنید

6.1.9.0
V6.1.9.0