• time : 09:32
  • Date : Wed Jul 03, 2024
  • item visited : 318
معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان تات:
انتخابات فرصتی است برای نشان دادن وحدت و هویت ملی مردم ایران و تثبیت تحقق اهداف انقلاب اسلامی
معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان تات در خصوص حضور پر شور در انتخابات ریاست جمهوری پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تات در متن پیام معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان تات آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا بَصیرًا (سوره مبارکه نساء آیه ۵۸)
خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید به عدالت داوری کنید. خداوند، اندرزهای خوبی به شما می‌دهد، خداوند، شنوا و بیناست.
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، همواره بر مشارکت عمومی و آرا مردمی استوار بوده و به پیش رفته است. این مشارکت و نقش مردمی هم در بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی و هم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار گرفته و هم در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به صورت صریح ذکر شده است.
همانطور که امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر عناصر جمهوریت و اسلامیت، آرزوی دیرینه مردم بر استقلال و آزادی را برآورده کرد و انقلاب اسلامی ایران را به عنوان مردمی‌ترین انقلاب در جهان بنیانگذاری نموده اند. از این رو، مشارکت مردم در انتخابات، به منزله حفظ ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.
انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به این امر مهم، زیان بار خواهد بود. همه باید بدانند که انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است. حضور گسترده در این انتخابات با توجه به اهمیت بالای آن در عرصه کنونی بسیار حائز اهمیت است. چرا که انتخابات به عنوان پایه اصلی مردم سالاری دینی و تعیین سرنوشت کشور، با حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی و پشتوانه امنیت ملی ما است.
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای مردم عزیز ایران، فرصتی است برای انتخاب دولت مقتدری که در ادامه راه دولت مردمی شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی واقعیت‌ها و مشکلات مردم را به خوبی درک کرده و بر حل آن‌ها متمرکز شود. انتخاب دولتی که با صداقت، شفافیت و تعهد به امور عمومی، بهره‌ور و مطابق با اصول انقلاب اسلامی، اساسی برای بهبود وضعیت مردم و کشور را در دستورکار خود قرار دهد.
از همین رو، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و حضور فعال در انتخابات، نشان‌دهنده تعهد مردم به مسئولیت‌های خود در قبال تشکیل این دولت است و این مشارکت، در راستای کمک به تقویت ساختارهای مردم سالاری دینی و ادامه راه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی خواهد بود.
اینجانب با توجه به اهمیت بالای انتخابات و نقش مهمی که مردم در تعیین سرنوشت کشور دارند، از عموم مردم شهید پرور ایران خصوصا خانواده بزرگ جهادکشاورزی بویژه خانواده بزرگ تات دعوت می نمایم ، همگی با اندیشه، تفکر و شناخت دقیق از نیازهای کشور، در این انتخابات مشارکت فعال داشته و تمام توان خود را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و بهبود وضعیت کشور به کار گیرند. این اقدام نه تنها نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری شما به جامعه و کشور خواهد بود، بلکه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی تحکیم پایه های جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

  جهت دریافت لینک کانال ایتای سازمان کلیک کنید

6.1.9.0
V6.1.9.0