• time : 11:05
  • Date : Wed Jul 03, 2024
  • item visited : 66
مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره):
برگزاری كارگاه تخصصی آزاد "تولید تجاری و كسب‌ و كار محور در كشت بافت"
کارگاه تخصصی آزاد "تولید تجاری و کسب‌وکار محو در کشت بافت گیاهی" ویژه بهره‌برداران پیشرو در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)؛ کارگاه تخصصی "تولید تجاری و کسب‌وکار محور در کشت بافت گیاهی" از سری کارگاه‌های تخصصی آزاد ویژه بهره‌برداران پیشرو دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) آغاز شد.

 این کارگاه با شرکت جمعی از علاقه‌مندان و فعالان این بخش و با تدریس پژمان آزادی، عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه بیوتکنولوژی، مهدی جابری، مدیرعامل شتاب‌دهنده ژاتاک و الهه هاشمی و سید رضیه موسوی متین، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فرتاک اوکسین بافت در حال برگزاری است.

در بخش نظری این کارگاه مباحث طراحی آزمایشگاه کشت بافت گیاهی، نکات کلیدی در کشت بافت گیاهی تجاری، کشت بافت گیاهی و کاربردهای جدید تجاری در بخش عملی آشنایی با مراحل مختلف کشت بافت، ضدعفونی و استقرار ریزنمونه ۴ گیاه مختلف، تهیه محیط کشت و فرمولاسیون و تهیه محلول‌های پایه و کشت گیاه در مرحله پرآوری و ریشه‌زایی و نکات مهم در موفقیت کشت بافت مطرح خواهد شد.

شایان ذکر است این کارگاه آموزشی به مدت سه روز برگزار خواهد شد و در طول کارگاه شرکت‌کنندگان از شتاب‌دهندهٔ ژاتاک بازدید به عمل می‌آورند. این کارگاه‌ها با رویکرد توسعه کسب‌وکارهای کشاورزی و افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی برگزار می‌شود.

img_7371.jpg

img_7375.jpg

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.9.0
    V6.1.9.0