• time : 08:53
  • Date : Wed Jul 03, 2024
  • item visited : 166
شماره جدید مجله آرشیو رازی منتشر شد
جدیدترین شماره مجله آرشیو رازی با انتشار 25 مقاله علمی پژوهشی در پایگاه های معتبر جهانی نمایه شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه رازی، دکتر رسول مدنی به اشاره به اینکه مجله آرشیو رازی به عنوان قدیمی ترین مجله علمی تحقیقاتی خاورمیانه به صورت دوماهنامه و به زبان انگلیسی منتشر می شود، اظهار کرد: جدیدترین شماره این مجله پایان ماه June منتشر شد که جلد 79 شماره 3 مجله با بیش از 25 مقاله علمی پژوهشی و مروری است.

وی افزود: موضوع مقالات منتشر شده در حوزه ه پزشکی، دامپزشکی و بیوتکنولوژی است و سیاست مجله آرشیو رازی بر اولویت قرار دادن چاپ مقالات با محتوای واکسن و فراورده های بیولوژیک است.

سردبیر مجله آرشیو رازی ادامه داد: در این مجله مقالات پژوهشی حاصل فعالیت های تجربی نویسندگان از کشورهای مختلف از جمله هند، نیجریه، روسیه، عراق، پاکستان و ایران و نیز مقالات مروری و گزارش موردی چاپ می شود.

مدنی خاطرنشان کرد: مجله آرشیو رازی با قدمتی بیش از 85 سال، از بدو تاسیس تاکنون به صورت دسترسی آزاد و بدون هزینه، مقالات پذیرفته شده در فرایندهای داوری دوسر-کور را چاپ می کند.

وی تصریح کرد: این مجله در پایگاه های داده معتبری از جمله اسکوپوسscopus، DOAJ دواج، پایگاه استنادی جهان اسلام ISC و PUB MED نمایه می شود  و طبق آخرین ارزیابی پیگاه scientific journal ranking متعلق به scimego در رده مجلات دارای Q2 (رتبه دو) قرار گرفته است.

عضو هیئت علمی موسسه رازی از دانشمندان و نویسندگان فعال در حوزه های مختلف پزشکی و دامپزشکی جهت ارسال تحقیقات ارزشمند در حوزه بیماری های عفونی، میکروبیولوژی، بیو و نانوتکنولوژی، واکسن و فراورده های بیولوزیک برای انتشار در مجله آرشیو رازی دعوت کرد.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.9.0
    V6.1.9.0