• time : 09:38
  • Date : Sun Sep 01, 2024
  • item visited : 178
همایش بین‌المللی زنان روستایی و عشایری؛
گام جدیدی به سوی معرفی نقش زنان در جامعه جهانی
جلسه‌ای با هدف بررسی جزئیات همایش بین‌المللی زنان روستایی و عشایری کشور برگزار شد. محمدمهدی قاسمی، معاون سازمان تات، در این جلسه تأکید کرد که بروز و ظهور نقش زنان و دختران روستایی و عشایری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است و تلاش مضاعفی برای برگزاری موفق آن ضروری است.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ؛کریم احمدی صومعه، معاون توسعه مدیریت و منابع، بر لزوم رعایت استانداردها و قوانین امور بین‌الملل در برگزاری همایش تأکید کرد و خواستار اعلام اطلاعات مربوط به میهمانان داخلی و خارجی و جزئیات اجرایی شد.

محمدعلی ابراهیمی، مدیرکل دفتر ارتباطات علمی و همکاری‌های بین‌المللی سازمان تات، نیز از معرفی چهار گزینه برای دعوت از میهمانان ویژه خارجی خبر داد و اعلام کرد که محل تشریفات بر اساس شیوه‌نامه‌های رسمی کشور تعیین خواهد شد.

یدالله دالوند، مدیرکل روابط عمومی سازمان تات، به برنامه‌ریزی جامع برای ایجاد فضای آگاهی‌ رسانی از برنامه‌های همایش و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی اشاره کرد.

این جلسه با حضور مدیران و اعضای کارگروه‌های اجرائی همایش از جمله مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان و سایر مسئولین برگزار شد. هدف از این جلسه، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه موفق‌تر همایش و تبیین نقش زنان در جامعه جهانی بود.

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.15.0
    V6.1.15.0