• time : 10:24
  • Date : Wed Jul 03, 2024
  • item visited : 166
در موسسه تحقیقات خاک و آب کشور برگزار شد؛
آئین بزرگداشت و تكریم بازنشستگان ستادی و استانی
در آستانه پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان، آئین بزرگداشت و تکریم بازنشستگان در موسسه تحقیقات خاک و آب کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي موسسه تحقیقات خاک و آب کشور، در آستانه پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان مراسم تکریم و تجلیل از بازنشستگان ستادی و استانی موسسه تحقیقات خاک و آب که طی سال های 1397 تا 1402 به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند، برگزار شد. 
در ابتدای این مراسم هادی اسدی رحمانی رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب کشور ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: بزرگترین افتخار یک کارمند بازنشستگی است. 
وی با اشاره به زحمات و تلاش های چندین ساله بازنشستگان که بهترین دوران طلائی عمر خود را صرف خدمت به موسسه کرده اند گفت: تکریم بازنشستگان در مقابل خدمات ارزشمند آن ها کمترین کار است. 
در این مراسم تعدادی از پیشکسوتان سال های دور موسسه ضمن مرور خاطرات به ارائه تجربیات خود پرداختند و در ادامه با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خدمات صادقانه بازنشستگان تقدیر و تشکر شد.
گفتنی است؛ این مراسم روز سه شنبه 12 تیر 1403 با حضور جمع کثیری از بازنشستگان و پیشکسوتان ستادی و استانی موسسه تحقیقات خاک و آب برگزار شد.
 

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.9.0
    V6.1.9.0