• ساعت : ۱۳:۱۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۵/۲۲ 
  • کد خبر : ۲۱۵۳۰۶
انتخاب مدیر عامل آژانس یولاف به عنوان ارزیاب برگزیده انجمن مهندسان آمریكا (ASCE)

احمدی.jpg

محسن احمدی مدیر عامل آژانس یولاف مستقردر مرکزرشد لرستان  به عنوان ارزیاب برگزیده انجمن مهندسان آمریکا(ASCE) انتخاب شد .

محسن احمدی مدیرعامل آژانس یولاف مستقر در مرکز رشد استان لرستان در گفتگو با روابط عمومی پارک ملی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی اشاره نمود علاقه وافر به کشاورزی و نیل به کاربردی کردن علوم در حوزه کشاورزی سبب شد تا آژانس یولاف را در سال1402، در مرکز رشد واحدهای فناور کشاورزی تأسیس شود.

احمدی با اشاره به این نکته که با طی کردن دوره‌های متعدد در حوزه دیجیتال مارکتینگ، پرفرمومنس مارکتینگ، بازاریابی، برندینگ و بازرگانی کلیه تجربیات به دست آمده را در آژانس یولاف، برای توسعه کشاورزی کشور در اختیار جامعه بهره‌بردار قرارداده‌ام و سعی کردم با راه اندازی آژانس یولاف در ارتقاء رونق تولید در بخش کشاورزی سهمی داشته باشم و امیدوارم با توکل بر خدا، بتوانم این هدف را ادامه دهم.

وی همچنین افزود: بررسی امکان کاربرد نتایج تحقیقات در مزرعه سبب شده است تا در طول بیش از دوازده سال کار پژوهشی، مقالات متعددی را منتشر کنم که برخی از آن‌ها در صنعت کشاورزی و بنگاه‌ های تولیدی کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

 مدیرعامل آژانس  یولاف با تاکید بر همکاری های متعددی با تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و بسیاری از کشاورزان و باغداران برای افزایش بهره‌وری در مزرعه  گفت: در طول فعالیت خود، علاوه بر مشاوره علمی به تولیدکنندگان، داور و ارزیاب بیش از بیست سمپوزیوم علمی، به تازگی توسط انجمن مهندسان آمریکا (ASCE) به‌عنوان یکی از ارزیابان برگزیده پژوهش‌های علمی در سال 2023 انتخاب شدم. این انجمن با بیش از پانزده هزار عضو از سال 1852 میلادی فعالیت خود را آغاز و بخش قابل توجهی از مقالات علمی در جهان را ارزیابی و منتشر می‌کند.

محسن احمدی دانش آموخته دکترای تخصصی در حوزه کشاورزی از دانشگاه شهید چمران اهواز می‌باشد که در طول دهه نود موفقیت‌های متعددی از جمله برگزیده بنیاد نخبگان، دو دوره دانشجوی برتر دانشگاه شهید چمران اهواز و پژوهشگر برتر کشوری (براساس اعلام بنیاد البرز) در تابلوی افتخارات خود دارد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0