• ساعت : ۱۱:۰۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ 
  • تعداد بازدید : 128
رئیس موسسه تحقیقات پنبه ایران:
این موسسه دارای ارقام تجاری مقاوم به شوری و خشكی است
دبیر و اعضای مجمع نمایندگان محترم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی روز چهار‌شنبه 21 شهریورماه از ایستگاه تحقیقات پنبه هاشم آباد گرگان بازدید نمودند و از نزدیک در جریان فعالیتهای تحقیقاتی موسسه تحقیقات پنبه کشور قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات پنبه کشور،در مراسمی که با حضور نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای موسسه تحقیقات پنبه کشور برگزار شد، از ارقام جدید و تجاری پنبه، پروژه‌های تحقیقاتی و شیوه‌های مکانیزه برداشت پنبه بازدید به عمل آمد. در این نشست، مهم‌ترین چالش‌های تولید پنبه در استان گلستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و نمایندگان اعلام کردند که از احیای مجدد پنبه به‌عنوان محصولی کم‌نیاز به آب و جایگزین، حمایت می‌کنند.

قربانی، رئیس موسسه، تاکید کرد : این موسسه دارای ارقام تجاری مقاوم به شوری و خشکی است و در تلاش است تا ارقام جدیدی را مطابق با تغییرات اقلیمی معرفی کند. در ادامه، دبیر مجمع نمایندگان مجلس به کمبود اعتبار موسسه اشاره کرد و گفت: در زمینه نوسازی تجهیزات و افزایش اعتبارات، حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.

در نهایت، مشاور امور مجلس معاونت توسعه منابع انسانی سازمان تات نیز از نمایندگان خواست تا نگاه ویژه‌ای به افزایش اعتبارات این سازمان داشته باشند تا بتوانند مشکلات کشاورزی و به ویژه پنبه را در استان گلستان بررسی و حل کنند.

 

 باشند.img_20240911_103636.jpgimg_20240911_104637.jpgimg_20240911_105510.jpg

امتیاز :  ۵/۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0