• ساعت : ۰۸:۵۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۶/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 294
پژوهشگاه بیوتكنولوژی نمونه عملیاتی و اجرا شده از تفكرات و راهبردهای سازمان تات در حل مشكلات بخش كشاورزی
اعضای هیات امنای پژوهشگاه بیوتکنولوژی در سی و چهارمین جلسه که در محل سازمان تات با حضور سیدمجتبی خيام نكويی معاون وزير و رييس سازمان تات برگزار شد، ضمن تاييد تفكرات و اقدامات راهبردی و اساسي انجام شده در ١١ ماه گذشته از تلاش های مديريت و همكاران این پژوهشگاه تشكر و قدردانی ويژه کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان تات به نقل از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، دشتی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی طی سخنانی در این جلسه ضمن ابراز رضایت از ایجاد نظم و انضباط سازمانی به وجود آمده در پژوهشگاه در تمامی مؤلفه‌ها، از تمركز بر نقاط قوت و پروژه ها تا توجه به بحث آینده نگری و پيگيري راه‌اندازی پژوهشكده های هوش مصنوعی و نیز بحث کلان داده ها در پژوهشگاه اعلام خرسندی کرد. 
 کسکه نماينده وزارت علوم تحقيقات و فناوری نیز ضمن اعلام رضایت از اقدامات انجام شده اظهار داشت: مهمتر از برنامه راهبردی تفکر راهبردی است و مديريت در عمل نشان داد که به دنبال تفکر راهبردی است و هم اکنون اهداف به صورت قاعده‌مند و سیستماتیک در پژوهشگاه دنبال می‌شوند.
 در ادامه خیام نکویی معاون وزیر و  ريیس سازمان تات ضمن تبيين راهبردها و رويكردهای سازمان تات و تشكر و قدردانی از زحمات و تلاش های انجام شده اعلام کرد: اقدامات انجام شده در پژوهشگاه نمونه عملياتی و اجرا شده از  تفكرات و راهبردهای سازمان تات است كه تمامی موسسات و مراكز حسب ظرفيت ها و امكانات در اختيار نسبت به انجام آنها اقدام کرده اند.

از نقاط دیگر مثبت پژوهشگاه بیوتکنولوژی که در این جلسه مطرح شد تمرکز خوب در معرفی توانمندی‌های پژوهشگاه در بخش‌ها و ارکان مختلف نظام و همچنین بخش های خصوصی و مديريت اهداف پژوهشگاه بود.
ايجاد آزمايشگاه های مرجع و همكار و تلاش برای بالابردن درآمدهای اختصاصی از نقاط قوتی بود كه تاکید شد بايد مورد توجه ساير موسسات سازمان تات نيز قرار گيرد.

 در ادامه ١١  دستور جلسه مورد بررسی قرار گرفت و همه موارد مصوب شد. 
 

جهت دریافت لینک کانال ایتای سازمان کلیک کنید

6.1.15.0
V6.1.15.0